Przebudowa odwodnienia przy ulicy Kasztanowej w Jaworznie w rejonie Szkoły Podstawowej nr 19
	Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
	Zamówienia:
	www.mzdim.jaworzno.pl, www.mzdim.bip.jaworzno.pl
	Jaworzno: Przebudowa odwodnienia przy ulicy Kasztanowej w Jaworznie w rejonie Szkoły
	Podstawowej nr 19
	Numer ogłoszenia: 360742 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
	OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
	Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
	Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
	SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
	I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie , ul. Krakowska 9, 43-600
	Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6142300, faks 032 6142310.
	• Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl,
	www.mzdim.bip.jaworzno.pl
	I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
	SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
	II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
	II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odwodnienia przy ulicy
	Kasztanowej w Jaworznie w rejonie Szkoły Podstawowej nr 19.
	II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
	II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje
	przebudowę istniejącego odwodnienia jezdni poprzez wykonanie odcinka kanału deszczowego
	DN300 wraz z budową nowych studni rewizyjnych i przebudową studni istniejącej, przełączenie
	wpustów istniejących do nowego odcinka kanalizacji i wykonanie nowych wpustów
	wodościekowych wraz z przykanalikami, wykonanie cieku przykrawężnikowego z kostki
	betonowej wraz z obramowaniem krawężnikiem betonowym zgodnie ze szczegółami
	konstrukcyjnymi zawartymi w Projekcie budowlano-wykonawczym, odtworzenie i przebudowę
	chodnika po robotach kanalizacyjnych, wykonanie oznakowania na czas robót. Szczegółowy zakres
	robót zawarty jest w przedmiarach robót. Zastosowane, do zrealizowania przedmiotu zamówienia,
	materiały i wyroby muszą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w
	budownictwie..
	II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
	• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
	• Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających, o których
	mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na
	powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących wartość nie większą niż 50%
	wartości zamówienia podstawowego.
	II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.53-7, 45.23.11.00-6,
	45.23.21.30-2.
	II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
	II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
	II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
	21.12.2012.
	SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
	FINANSOWYM I TECHNICZNYM
	III.1) WADIUM
	Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
	III.2) ZALICZKI
	• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
	III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
	DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
	• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
	przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
	• Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
	• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
	• Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem w ciągu ostatnich
	5 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres działalności jest krótszy -
	w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na wykonaniu
	kanalizacji deszczowej min. DN300 wraz ze studniami rewizyjnymi, wpustami
	wodościekowymi i przykanalikami o łącznej długości nie mniejszej niż 80,0 m i o
	wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto
	• III.3.3) Potencjał techniczny
	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
	• Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
	• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
	• 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem n/w
	osobami: a) kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności
	instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
	lub z innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności,
	do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia
	budowlane w tej specjalności oraz przynależący do właściwej Izby Samorządu
	Zawodowego. b) mistrz robót drogowych posiadający uprawnienia budowlane w
	specjalności drogowej do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi lub z
	innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do
	wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia
	budowlane w tej specjalności oraz przynależący do właściwej Izby Samorządu
	Zawodowego. c) 2 osoby posiadające przeszkolenie w zakresie wykonywania
	niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w czasie
	wykonywania przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami ustawy z 20 czerwca 1997 r.
	Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. nr 108, poz. 908 z późn. zm.)
	• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
	• Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
	III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
	DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
	WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
	WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
	• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których
	mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
	postępowaniu, należy przedłożyć:
	• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
	warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat
	przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
	w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
	okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
	załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z
	zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
	• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
	szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
	kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
	zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
	zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
	o podstawie do dysponowania tymi osobami
	• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
	posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
	takich uprawnień
	• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.
	1 ustawy, należy przedłożyć:
	• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
	• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
	rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.
	1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
	składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
	zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
	w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
	• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
	Polskiej, przedkłada:
	III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
	potwierdzający, że:
	• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
	wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
	dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
	ofert
	III.6) INNE DOKUMENTY
	Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
	1. Wypełniony formularz ofertowy z ceną ofertową brutto i netto (Załącznik do SIWZ). 2.
	Kosztorys ofertowy dla całości zadania opracowany wyłącznie komputerowo w wersji
	szczegółowej ściśle na podstawie przedmiaru robót i kosztorysu ślepego z podziałem na rozdziały
	w układzie (tytuły z opisem, numer oraz opis pozycji) zgodnym z opisem zawartym w kosztorysie
	ślepym: ceny jednostkowe w poszczególnych pozycjach oraz ilości obmiarowe i nakłady rzeczowe
	R M i S identyczne z kosztorysem ślepym, wysokości współczynników i krotności w danej pozycji
	(np. za grubość warstw, odległość odwiezienia itp.) oraz pełną nazwę stosowanego materiału. Na
	stronie tytułowej umieścić: nazwę zadania, datę opracowania, wartość kosztorysu netto, podatek
	VAT, wartość brutto oraz stawkę roboczogodziny wraz z wysokością wskaźnika kosztów
	pośrednich i zysku oraz kosztów zakupu, na podstawie których została obliczona cena jednostkowa
	w danej pozycji oraz wartość kosztorysu. UWAGA: oferent wygrywający przetarg, w dniu
	podpisania umowy dostarczy do Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów - Działu Utrzymania Dróg i
	Mostów drugi egzemplarz szczegółowego kosztorysu ofertowego opracowanego ściśle wg
	kosztorysu ślepego, ze wszystkimi wskaźnikami i nakładami R, M i S, na podstawie których została
	obliczona cena jednostkowa w danej pozycji oraz wartość kosztorysu, Przy sporządzaniu
	kosztorysu ofertowego Wykonawca nie może zmieniać podstawy wyceny i ilości robót jak również
	nie może zmieniać ilości nakładów rzeczowych R, M i S niezbędnych do wykonania przedmiotu
	zamówienia, podanych przez Zamawiającego w kosztorysie ślepym, a także nie może stosować
	współczynników i krotności innych niż podano w kosztorysie ślepym. 3. W przypadku, gdy
	wykonawca działa przez pełnomocnika, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą stosowne
	pełnomocnictwo do reprezentowania go przez osobę/y trzecią/e w postępowaniu o udzielenie
	zamówienia. 4. Oświadczenie, że w cenie ofertowej na realizację przedmiotu zamówienia
	uwzględniono koszt wykonania badań laboratoryjnych nośności i zagęszczenia zasypki wykopów
	oraz podbudowy tłuczniowej po ułożeniu kanalizacji deszczowej i przykanalików (na każdym
	przykanaliku). 5. Oświadczenie, że w cenie ofertowej na realizację przedmiotu zamówienia
	uwzględniono koszt wykonania oznakowania tymczasowego zgodnie z zatwierdzonym projektem
	organizacji ruchu, utrzymywania go w okresie realizacji robót oraz demontażu. 6. Oświadczenia o
	ujęciu w cenie ofertowej na realizację przedmiotu zamówienia kosztu obsługi geodezyjnej przez
	uprawnionego geodetę obejmującej: prace przygotowawcze (założenie osnowy realizacyjnej,
	założenie reperów roboczych wraz z ich niwelacją; prace kontrolne w trakcie realizacji robót; prace
	powykonawcze (wypiska zawierająca obliczenie powierzchni ułożenia nawierzchni chodnika,
	obliczenie długości ułożonej kanalizacji wraz z przykanalikami, obliczenie długości krawężników
	i ścieków przykrawężnikowych), inwentaryzację powykonawczą w zakresie aktualizacji mapy
	zasadniczej obejmującej modernizację odwodnienia wraz z towarzyszącymi robotami drogowymi,
	w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie TIF, sporządzenie metryki ulicy
	(aktualizacja w zakresie zrealizowanych robót). Oświadczenie o których mowa w pkt. 4,5,6 należy
	złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik do SIWZ.
	III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
	wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
	SEKCJA IV: PROCEDURA
	IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
	IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
	IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
	IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
	IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
	IV.3) ZMIANA UMOWY
	Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
	na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
	Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
	1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie, polegających w
	szczególności na: 1) zmianie osoby pełniącej funkcję kierownika budowy oraz osoby pełniącej
	funkcję inspektora, w następujących przypadkach: a) zdarzenia losowe (śmierć, choroba itp.); b) nie
	wywiązywania się osoby wykonującej zamówienie z obowiązków wynikających z umowy; c) jeżeli
	zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn
	niezależnych od stron umowy (np. rezygnacji itp.). 2) zmianie stawki podatku VAT na przedmiot
	zamówienia o wartość wynikającą ze zmienionej stawki VAT pod warunkiem, że jej zmiana nie
	była opublikowana w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej przez złożeniem oferty
	przez Wykonawcę
	IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
	IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
	zamówienia: www.mzdim.jaworzno.pl, www.mzdim.bip.jaworzno.pl
	Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd
	Dróg i Mostów w Jworznie, ul. Krakowska 9,wejście główne I piętro, pok. nr 17. Opłata za SIWZ
	wynosi 615zł.(brutto), wpłata na konto: GETIN Bank 30 1560 0013 2382 1801 1779 0002.
	IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
	08.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie, ul. Krakowska
	9,wejście główne I piętro Sekretariat.
	IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
	IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze
	środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
	IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
	przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
	niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
	Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
	sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
| Ogłoszenie do pobrania | ||||
|---|---|---|---|---|
| 1 | ogloszenie.pdf | 2012-09-24 07:21:56 | 89178 | |
| Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
| 1 | ul._Kasztanowa.zip.002 Po terminie otwarcia ofert | 2012-09-24 07:38:30 | 5242880 | 11 razy | 
| 2 | ul._Kasztanowa.zip.003 Po terminie otwarcia ofert | 2012-09-24 07:39:38 | 5242880 | 4 razy | 
| 3 | ul._Kasztanowa.zip.003 Po terminie otwarcia ofert | 2012-09-24 07:40:19 | 5242880 | 2 razy | 
| 4 | ul._Kasztanowa.zip.004 Po terminie otwarcia ofert | 2012-09-24 07:40:50 | 5242880 | 2 razy | 
| 5 | ul._Kasztanowa.zip.005 Po terminie otwarcia ofert | 2012-09-24 07:42:04 | 5242880 | 2 razy | 
| 6 | ul._Kasztanowa.zip.006 Po terminie otwarcia ofert | 2012-09-24 07:43:09 | 5242880 | 3 razy | 
| 7 | ul._Kasztanowa.zip.007 Po terminie otwarcia ofert | 2012-09-24 07:43:39 | 5242880 | 3 razy | 
| 8 | ul._Kasztanowa.zip.008 Po terminie otwarcia ofert | 2012-09-24 07:45:26 | 5242880 | 2 razy | 
| 9 | ul._Kasztanowa.zip.009 Po terminie otwarcia ofert | 2012-09-24 07:45:57 | 5242880 | 3 razy | 
| 10 | ul._Kasztanowa.zip.010 Po terminie otwarcia ofert | 2012-09-24 07:46:34 | 5242880 | 2 razy | 
| 11 | ul._Kasztanowa.zip.011 Po terminie otwarcia ofert | 2012-09-24 07:47:56 | 2089560 | 3 razy | 
| 12 | ul._Kasztanowa.zip.002 Po terminie otwarcia ofert | 2012-09-24 07:48:35 | 5242880 | 3 razy | 
| 13 | ul._Kasztanowa.zip.001 Po terminie otwarcia ofert | 2012-09-24 07:49:29 | 5242880 | 13 razy | 
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
| Akcja | Osoba | Data | 
|---|---|---|
| Dodanie dokumentu: | Anna Kardas | 24-09-2012 07:21 | 
| Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Admin Alfatv | 24-09-2012 | 
| Ostatnia aktualizacja: | Anna Kardas | 24-09-2012 07:49 | 


