Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Informacja o udzieleniu zamówienia dot. postepowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o temacie pn.:Remont nawierzchni z budową odwodnienia ul. 29 Listopada w Jaworznie

 

 

Jaworzno, 24 marca 2015r.

 

MZDiM.SA-271-10/19/2015

Informacja o udzieleniu zamówienia

 

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Remont nawierzchni z budową odwodnienia ul. 29 Listopada w Jaworznie.

 

Działając na podstawie art. 5a ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający informuje, iż zawarł w dniu 20 marca 2015r. umowę z Panem Wiesławem Słowik przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowo-Transportowe „HANDREM” Wiesław Słowik z siedzibą w Płazie przy ul. Role 4, w sprawie w/w zamówienia.

 

 

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Agnieszka Pluta 24-03-2015 11:04
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Agnieszka Pluta 24-03-2015
Ostatnia aktualizacja: Agnieszka Pluta 24-03-2015 11:04